In English
In English

Amiko työkykypalvelut vahvistaa tiimiään

Amikon työkykypalveluissa on aloittanut uusi työkykyvalmentaja, Jasmine Jmaali. Jasmine on koulutukseltaan toimintaterapeutti (AMK), joka on täydentänyt osaamistaan työkykykoordinaattori- koulutuksella.

Jasminen työkokemus koostuu muuan muassa asiakaspalvelu- ja vakuutusalan tehtävistä sekä mielenterveyspalveluista sosiaali- ja terveysalalla. Monipuolinen työkokemus auttaa ymmärtämään asiakkaiden tilanteita moniuloitteisesti ja löytämään ratkaisuja erilaisiin haasteisiin.

Toimintaterapeutin koulutus tuo uusia menetelmiä kuntoutukseen


Toimintaterapeutin koulutus tukee Jasminen roolia työkykyvalmentajana monin tavoin. Ammattinsa mukana hän tuo uusia näkökulmia ja menetelmiä, joilla voidaan tukea kuntoutujia kohti työkykyä vastaavia tehtäviä. Jasmine on toiminta- ja työkyvyn asiantuntija, jonka ydinosaamiseen kuuluvat yksilön mahdollisuuksien, kykyjen ja tarpeiden arviointi suhteessa erilaisten työtehtävien vaatimuksiin.

Vapaa-ajalla Jasminen aika kuluu harrastusten parissa ja läheisten kanssa aikaa viettäen. Harrastukset Jasmine kokee erityisen tärkeiksi etenkin palautumisen näkökulmasta. Lomat Jasmine käyttää matkustamiseen, joka on hänelle intohimo.

Jasmine toimii työkykyvalmentajana Uudellamaalla, pääasiassa Helsingin toimipisteessä.

Lisää juttuja

Amiko vastuullisuusohjelma

Vastuullisuusohjelma antaa pohjan Amikon liiketoiminnan kestävällä kehittämiselle

Toimivat työmarkkinat, työurien pidentäminen, työn mielekkyys, tasa-arvoinen työelämä, osaamisen hyödyntäminen ja kehittäminen sekä osaavan työvoiman rekrytointi ovat Amikon liiketoiminnan ytimessä. Samalla ne ovat osa toimivan ja kantokykyisen yhteiskunnan elinehtoja. Amikon vastuullisuusohjelma tuo ratkaisuja näihin keskeisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Yhteiskuntavastuu on syvällä Amikon toiminnan ytimessä ja olemassaolon syyssä. Halusimme koota toimintatapamme myös

Lue koko juttu

Hyvinvoiva henkilöstö on tärkein voimavaramme

Hyvinvoiva henkilöstö on yksi tärkeimpiä voimavarojamme. Amiko-konserni panostaa henkilöstönsä hyvinvointiin tarjoamalla henkilöstölleen Mielen Chat ja Sparri -palvelut alkaen 10.10.2023. Mielen Chat ja Sparri ovat ennaltaehkäisevää matalan kynnyksen palvelua, joka mahdollistaa luottamuksellisen yhteydenoton ammattilaiseen chatin kautta 24/7 ilman ajanvarausta. Mielen sparri-videovastaanotto tarjoaa aktiivista, selventävää tukea ja taitojen vahvistamista. Palvelu soveltuu esimerkiksi

Lue koko juttu
Scroll to Top