Haemme CONTRACT ADMINIA / SITE COST CONTROLLERIA kansainväliseen rakennusprojektiin Ruotsiin!
Etsimme järjestelmällistä ja tarkkaa Contract Adminia / Site Cost Controlleria (Työmaakustannusten valvoja) vastaamaan rakennusprojektin sopimushallinnasta ja kustannusseurannasta. Tässä monipuolisessa roolissa huolehdit sopimusmuutoksista, hankinnoista ja projektin talousseurannasta sekä varmistat, että kaikki kustannukset pysyvät hallinnassa ja ajantasaisina.
Työnkuva:
- Raportointi rakennuspäällikölle.
- Vastuu sopimushallinnasta, sopimusmuutosten hallinnasta, vaatimustenhallinnasta ja työmaan hankinnoista.
- Kustannusseuranta, budjetointi ja maksuaikataulujen valvonta.
- Sopimus- ja kustannusraporttien laatiminen sekä muutosten seuranta.
- Ylläpitää ja seuraa muutospyyntölokia (CR, Change Request) sekä hankintapyyntölokia (PR, Purchase Request).
- Seuraa ja hallinnoi kustannusmuutospyyntöjä (COR, Change Order Request) varmistaen, että ne ovat linjassa projektin budjetin kanssa.
- Yhteistyö toimittajien, urakoitsijoiden ja projektitiimin kanssa.
- Osallistuminen työmaakokouksiin ja raportointi kustannusvaikutuksista.
Odotamme sinulta:
- Kokemusta sopimushallinnasta, kustannusseurannasta tai rakennusalan hankinnoista.
- Hyviä analysointi- ja budjetointitaitoja.
- Tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja ongelmanratkaisukykyä.
- Vahvoja viestintä- ja yhteistyötaitoja.
- Kykyä työskennellä itsenäisesti ja hallita laajoja kokonaisuuksia.
Työehdot ja edut:
- Työ alkaa mahdollisimman pian.
- Projektiluontoinen työ, työaika noin 40–50 tuntia viikossa.
- Majoitus on järjestetty.
- Tarvittaessa vuokra-auto käytettävissä.
- Mahdollisuus matkustaa viikonloppuisin Suomeen.
- Kansainvälistä työkokemusta ja arvokasta osaamista projektinhallinnasta.
Työtehtävä sijoittuu asiakkaamme pisteelle, ja työsuhde solmitaan Amikon kautta projektin ajaksi.
Työtehtävä tulee olemaan asiakkaamme pisteellä Länsi-Ruotsissa, ja tulet olemaan Amikon kautta työsuhteessa tämän projektin ajan.
Jos kiinnostuksesi heräsi, lähetä hakemus meille mahdollisimman pian verkkosivuillamme amiko.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisääthän hakemukseesi CV:si(tai voit täyttää sivuiltamme löytyvän työhistoria osuuden) ja hakemuskirjeen, joissa kerrot tarkemmin osaamisestasi ja mainitset palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa Amikon Juuso Kainulainen, puh 044 999 3044, juuso.kainulainen@amiko.fi
Amiko on kotimainen henkilöstöpalveluihin keskittynyt yritys. Toimintamme taustalla ovat vankka kokemus ja laaja toimialatuntemus. Tarjoamme töitä, jotka joustavat elämäntilanteesi mukaan, tuovat uusia haasteita tai kasvattavat osaamistasi -sinun tarpeesi mukaisesti. Työllistämme sinut ja pidämme sinusta huolta urapolullasi. Tutustu meihin sivuillamme www.amiko.fi – olemme myös Facebookissa @amikooy ja Instagramissa @amikosuomi
Amiko is a Finnish company focused on personnel services. Our operations are built on extensive experience and broad knowledge of various industries. We are offering you work that fits your lifestyle, brings new challenges, or helps you develop your competences – it is up to you! We will employ you and take care of you on your career path. Get to know us on our website www.amiko.fi – we are also on Facebook @amikooy! and on Instagram @amikosuomi